Zarządzanie handlowcami (Przedstawiciele handlowi)

System wspierający planowanie i rozliczanie wizyt handlowców, optymalizację obszarów działania przedstawicieli handlowych i zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych floty
Szybkie i intuicyjne planowanie wizyt (drag & drop)

Planowanie wizyt handlowców odbywa się za pomocą prostego interfejsu typu „przeciągnij i upuść”. Umożliwia to błyskawiczne tworzenie harmonogramów i ich łatwe dostosowanie do zmieniających się warunków.

Automatyczna weryfikacja odwiedzin punktów

System automatycznie rozpoznaje wizyty w punktach na podstawie geolokalizacji, co pozwala precyzyjnie rozliczać handlowców z realizacji planów oraz skraca czas raportowania.

Precyzyjna analiza przejazdów

Dokładna ewidencja tras umożliwia analizę czasu pracy, pokonanych kilometrów oraz efektywności działań w terenie. Dane prezentowane są w formie przejrzystych raportów.

Baza klientów / CRM

Rectangle (1)
Weryfikacja czasu spędzonego u klientów

System rejestruje dokładny czas rozpoczęcia i zakończenia wizyty w danym punkcie, co zwiększa transparentność i pozwala ocenić jakość pracy handlowca.

Analiza częstotliwości wizyt

Dzięki zaawansowanym raportom możliwe jest śledzenie regularności odwiedzin w punktach, co wspiera budowanie relacji z klientami i planowanie działań sprzedażowych.

Zestawienie zrealizowanych zadań

Oprócz analizy tras system umożliwia raportowanie wykonanych zadań, spotkań i aktywności, co stanowi wsparcie w rozliczeniach i ocenie efektywności.

Planowanie wizyt handlowców

Rectangle (1)
Łatwe i szybkie dodawanie punktów do harmonogramu (drag & drop)
Automatyczne tworzenie harmonogramu, na podstawie wzorcowego przejazdu (route & recognize)
Kopiowanie harmonogramów

Raport wizyt handlowców

Rectangle (1)
Bieżąca kontrola realizacji harmonogramu

Dzięki ciągłej synchronizacji danych, menedżerowie mają dostęp do aktualnego statusu wizyt w czasie rzeczywistym i mogą reagować na odchylenia od planu.

Czytelny i przejrzysty raport odwiedzin punktów i realizacji planu

System generuje szczegółowe raporty, które przedstawiają liczbę zrealizowanych wizyt, ich czas trwania i odstępstwa od harmonogramu.

Lista punktów pominiętych i odwiedzonych poza planem

Zestawienie umożliwia analizę wszystkich odchyleń – zarówno pominiętych lokalizacji, jak i wizyt niezaplanowanych, co pomaga w optymalizacji tras i planów pracy.

Analiza przejazdów

Rectangle (1)
logo
Grupa Zarmen
burian-duze-121x121

Dzięki wdrożeniu systemu Sigen Fleet zauważyliśmy realne oszczędności oraz poprawę efektywności zarządzania flotą. Dużym atutem jest także intuicyjny interfejs użytkownika oraz niezawodne wsparcie techniczne. Z czystym sumieniem polecam współpracę z firmą Sigen.

Tadeusz Zając

Właściciel, "LAJON" S.K.A

Dzięki rozwiązaniom Grupy Sigen nasza firma znacząco poprawiła zarządzanie flotą pojazdów. Systemy monitorowania i diagnostyki są niezawodne i intuicyjne w obsłudze.

Tomasz Czajka

Główny Specjalista ds. Floty, ZARMEN Sp. z o.o.

Zastosowane rozwiązania Grupy Sigen pozwalają nam na efektywną kontrolę floty i optymalizację kosztów eksploatacyjnych. Doceniamy profesjonalne podejście, terminowość oraz gotowość do wsparcia na każdym etapie współpracy. System jest nowoczesny, łatwy w obsłudze i dostosowany do specyfiki naszej działalności.

Adam Burian

Właściciel, Burian Logistic Sp. z o.o.

Demo systemu
Uzyskaj dostęp do wersji demo systemu

Dzięki systemom Grupy Sigen możesz efektywnie zarządzać swoją flotą pojazdów i sprzętem. Wypróbuj naszą wersję demo, aby przekonać się o możliwościach naszych rozwiązań. Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp.