Pełna ewidencja realizowanych zleceń, wraz ze szczegółami dotyczącymi: miejsca oraz czasu załadunku i rozładunku, przewożonego towaru, spedytora, typu i nazwy przewoźnika, kierowcach oraz ciągniku i naczepie. Baza zleceniodawców i przewoźników. Aktualne statusy realizacji zleceń, filtrowanie zleceń po dacie, etapie, czy wyszukiwanie według dowolnego parametru.
Posiadasz pełną wiedzę o bieżącej lokalizacji pojazdów oraz miejscu i czasie zakończenia bieżących zleceń. Wiesz ile kolejnych zleceń ma przydzielony każdy pojazd. Masz bieżący podgląd parametrów pojazdu i czasu pracy kierowcy. Monitorujesz sytuację na drogach i jesteś w stałym kontakcie z kierowcami. A na koniec wygenerujesz raport / ranking wykorzystania czasu jazdy i pracy kierowców, z podziałem na spedytorów.
Dzięki zainstalowaniu kierowcom terminali wyposażonych w aplikację Sigen Driver™ masz możliwość wygodnego przesyłania zleceń do kierowcy, a zwrotnie otrzymywania statusów ich realizacji. Kierowca może natychmiast przesłać zdjęcia lub skany dokumentów przewozowych CMR, faktur, zdjęcia zdarzeń drogowych. Do komunikacji pomiędzy spedytorami i kierowcami służy rozbudowany chat, a zaawansowany algorytm obliczania ETA dostarcza aktualnej informacji o czasie dojazdu do celu z uwzględnieniem sytuacji na drodze i obowiązkowych odpoczynków kierowcy.
Dzięki systemom Grupy Sigen możesz efektywnie zarządzać swoją flotą pojazdów i sprzętem. Wypróbuj naszą wersję demo, aby przekonać się o możliwościach naszych rozwiązań. Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp.