
Dlaczego warto dla nas pracować
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna al
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Aktualne oferty pracy
-
Instalator
Zakres zadań:
- tworzenie i realizacja strategii rozwoju internetowej platformy sprzedażowej (sklep internetowy),
- realizacja samodzielnych działań opartych na: content marketing, SEO, SEM,
- planowanie i realizacja kampanii PPC (Google Ads, FB Ads.),
- monitoring oraz analiza/optymalizacja podejmowanych działań/kampanii PPC, SEM, SEO,
- realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online, rozwój oferty produktowej sklepu,
- dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania i efektywności,
- prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, OLX,
- monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku,
- analiza działania z uwzględnieniem statystyk Google Analytics, korygowanie działań platformy na podstawie analizy danych,
- nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym, optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym.
Oczekiwania:- minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/rozwijaniu internetowych platform sprzedaży,
- umiejętność analizy i interpretacji danych pod kątem narzędzia Google Analytics,
- planowanie i realizacja działań na podstawie danych analitycznych,
- realizacja samodzielnych projektów w obszarach: content marketing, SEO, SEM, PPC,
- biegła znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Linked In Ads, Facebook Ads, remarketing) oraz analityki internetowej,
- znajomość narzędzi Google Tag Manager ( jak również Google Analytics, Keywordplanner, Google SearchConsole, Menedżer reklam Facebook),
- dobra znajomość obowiązujących trendów marketingu internetowego, sprzedaży internetowej,
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w szczególności w odniesieniu do zasad pozycjonowania i zwiększania efektywności stron www,
- doświadczenie w realizacji internetowych kampanii marketingowych,
- znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
- pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- możliwość rozwoju osobistego.
Aplikuj wysyłając wiadomość na adres kariera@sigen.pl
-
Programista C++
Zakres zadań:
- tworzenie i realizacja strategii rozwoju internetowej platformy sprzedażowej (sklep internetowy),
- realizacja samodzielnych działań opartych na: content marketing, SEO, SEM,
- planowanie i realizacja kampanii PPC (Google Ads, FB Ads.),
- monitoring oraz analiza/optymalizacja podejmowanych działań/kampanii PPC, SEM, SEO,
- realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online, rozwój oferty produktowej sklepu,
- dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania i efektywności,
- prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, OLX,
- monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku,
- analiza działania z uwzględnieniem statystyk Google Analytics, korygowanie działań platformy na podstawie analizy danych,
- nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym, optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym.
Oczekiwania:- minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/rozwijaniu internetowych platform sprzedaży,
- umiejętność analizy i interpretacji danych pod kątem narzędzia Google Analytics,
- planowanie i realizacja działań na podstawie danych analitycznych,
- realizacja samodzielnych projektów w obszarach: content marketing, SEO, SEM, PPC,
- biegła znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Linked In Ads, Facebook Ads, remarketing) oraz analityki internetowej,
- znajomość narzędzi Google Tag Manager ( jak również Google Analytics, Keywordplanner, Google SearchConsole, Menedżer reklam Facebook),
- dobra znajomość obowiązujących trendów marketingu internetowego, sprzedaży internetowej,
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w szczególności w odniesieniu do zasad pozycjonowania i zwiększania efektywności stron www,
- doświadczenie w realizacji internetowych kampanii marketingowych,
- znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
- pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- możliwość rozwoju osobistego.
Aplikuj wysyłając wiadomość na adres kariera@sigen.pl
-
Specjalista ds. e-commerce
Zakres zadań:
- tworzenie i realizacja strategii rozwoju internetowej platformy sprzedażowej (sklep internetowy),
- realizacja samodzielnych działań opartych na: content marketing, SEO, SEM,
- planowanie i realizacja kampanii PPC (Google Ads, FB Ads.),
- monitoring oraz analiza/optymalizacja podejmowanych działań/kampanii PPC, SEM, SEO,
- realizacja i nadzór nad procesem sprzedaży online, rozwój oferty produktowej sklepu,
- dbałość o prawidłowe działanie platformy sklepu oraz proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia jego funkcjonowania i efektywności,
- prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych Allegro, OLX,
- monitoring konkurencji i stała analiza sytuacji na rynku,
- analiza działania z uwzględnieniem statystyk Google Analytics, korygowanie działań platformy na podstawie analizy danych,
- nadzór nad kosztami oraz budżetem reklamowym, optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym.
Oczekiwania:- minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/rozwijaniu internetowych platform sprzedaży,
- umiejętność analizy i interpretacji danych pod kątem narzędzia Google Analytics,
- planowanie i realizacja działań na podstawie danych analitycznych,
- realizacja samodzielnych projektów w obszarach: content marketing, SEO, SEM, PPC,
- biegła znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Linked In Ads, Facebook Ads, remarketing) oraz analityki internetowej,
- znajomość narzędzi Google Tag Manager ( jak również Google Analytics, Keywordplanner, Google SearchConsole, Menedżer reklam Facebook),
- dobra znajomość obowiązujących trendów marketingu internetowego, sprzedaży internetowej,
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów w szczególności w odniesieniu do zasad pozycjonowania i zwiększania efektywności stron www,
- doświadczenie w realizacji internetowych kampanii marketingowych,
- znajomość branży wyposażenia zakładów spożywczych i gastronomii będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników,
- pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- możliwość rozwoju osobistego.
Aplikuj wysyłając wiadomość na adres kariera@sigen.pl